جاذبه های توریستی مالزی

نوشته شده توسط:الفبا سفر | ۰ دیدگاه

کشورمالزی 

کشورمالِزی کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالالامپور است. سازمانهای دولتی و وزارت‌خانه‌های این کشور در شهر جدید پوتراجایا (پایتخت اداری) این کشور واقع است. مردم مالزی افرادی بسیار خون گرم و میهمان نواز هستند. مسلمانها دارای رستورانها و فروشگاه‌هایی هستند که با آرم حلال مشخص می‌شوند. هندوها و چینی‌ها به بودا معتقد هستند. با توجه به طبیعت بخشنده این سرزمین بومی‌ها که اکثرا مسلمانند دارای اخلاقی خوش و دست و دل باز هستند. دارای نظم و ترتیب در کارها به شکل کاملاً اروپایی می‌باشند. که با توجه به سرمایه گذاریهای شرکت‌های ژاپنی در این کشور و نظارت و مدیریت ژاپنی‌ها این نظم در تمام جاها مشهود است.

 

باغ وحش ملی

 

این باغ وحش در میان جنگل های بکر قرار داشت ، هم اکنون مانند دهکده ای است که در میان جنگل های انبوه قرار دارد. این باغ وحش شامل 400 گونه متعدد پستانداران بومی و غیر بومی، انواع خزندگان و پرندگان است.

 

گنتینگ هایلند

 

این مجموعه در 50 کیلومتری کوالالامپور قرار دارد ( کمتر از 1 ساعت فاصله ) و پیشرفته ترین و مجهزترین استراحتگاه مالزی می باشد که در ارتفاع 2.000 متری بالای سطح دریا است و شامل انواع سرگرمی ها و وسائل تفریحی در...

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی، تور مالزی نوروز 96 به سایت  زیر مراجعه کنید.

www.alefbatour.com

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...